Informace o druhém setkání členů Klubu AS

Prihlasky ke me do posty - ti co nevedi - klik na malou zlutou obalku, nahore vedle vaseho jmena (ve foru nebo klubu) a napiste "Leki" bez uvozovek. Pod to text, ze se hlasite. Pak ve foru v mistnosti - Sraz klubu AS - si zkontrolujte, zda jste v seznamu - aktualizace co 2-3 dny.

Ted o srazu - Prectete si to, prosim, celé.

Je tady napsano nekolik pravidel o jejichz dodrzeni vas zadam, nize pak popis toho, jak se na kolelac dopravit, vcetne linku na stranky o Kolelaci atd.

Muj telefon dam do posty, tomu kdo me pozada.

Minule to nastesti vyslo, i kdyz to byl prvni sraz a bylo to hodne odvazne, navezt si hromadu neznamych lidi na barak.

Vysledek byl prekvapive dobry a je jiste, ze dalsi akce bude jeste lepsi.

Nejen, ze se potkaji lide od minula, co si padli do oka a nekdy i nekam jinam, ale nove prichozi se nemuseji obavat, ze prijdou a nic nebude fungovat.

Timto chci rici, ze i novacci v klubu budou vitani stejne jako veterani a nemuseji mit obavu, ze "tam nebudou patrit".

Ted pravidla, ktera kazdy kdo prijede, automaticky "podepisuje":

1/ Leki je nejvyssi sef na srazu. Kdyz neco potrebuju obratim se na neho a pokud neni totalne ozraly pomuze mi.

2/ Kdyz bude Leki nepouzitelny, pozadam lidi, kteri mu budou pomahat a to v uvedenem poradi:

Maroin, Ramoon, Hen Iacher, Nero, Yenn - seznam bude pripadne aktualizovan a toto bude dano na vedomi. Kteri Lekiho sezenou, pripadne z deliria proberou.

3/ Pokud me napadne cokoli organizovat bez porady se jmenovanymi - rozumej  veci jako jet na nakupy bez porady s Lekim, otvirat si na jeho drahou polovicku hubu v kuchyni a podobne, tak si hned uvedomim, ze jakmile toto udelam, nakope me Leki, po zkusenostech z minula,  takovym zpusobem do prdele - na pohlavi a velikosti nezalezi - ze nekompromisne vyletim ze srazu na dve doby.

Rozumime si, co timto myslim.

To jestli kuprikladu zaklinaci si zorganizuji bez meho vedomi zkousky je mi uplne fuk, pokud pritom nepodpali barak a bude to vzadu na louce.

Ale pokud budou chtit vyuzit nejake veci (špalky, kozu, sekeru ja nevim co vsechno) tak mi to daji predem na vedomi. (a ja jim to samozrejme dam. ALE MUSIM O TOM VEDET - nebudu predavat barak majiteli s tim, ze nedovedu vysvetlit, proc je to tam a to tam, pripadne ze nevim, kde je pila a pod.)

- kdyz du blit, tak pokud jen trochu muzu, tak bliju venku a v ustrani - hladina alkoholu v krvi neomlouva. Kdyz neumim pit, tak nepiju.

- kdyz bliju v baraku, tak bliju zasadne na zachode, pricemz

- zachod po sobe umiju. Pokud tak neucinim, Leki mi osobne nacpe hlavu do hajzlu a vylizu to jazykem. Na mem pohlavi a velikosti pritom opet naprosto nezalezi.

Uvedomim si, ze Leki musel umivat oba dva hajzliky minule a kvuli tomu nevidel finale misrovstvi sveta v lednim hokeji - jeho maximalni nasranost si dovedu predstavit a proto udelam maximum, aby se to neopakovalo. Krom toho popis akce, kterou se mnou mini pote provadet se mi dvakrat nezamlouva...

5/ pokud jdu na zachod, tak se nechovam jako doma, ale uklidim si po sobe. Pokud nekdo urve splachovadlo jako minule, tak se prizna a opravi se to hned, ne ze se potichu vytrati a ceka, kdo si jeho dila vsimne (mysleno jak urvane splachovadlo, tak nevabne vonici produkt v mise).

6/ nejsem na hotelu, kde po me nekdo uklidi pokuj. V nedeli spolecne s lidma, co spim, pokoj pri odchodu uklidim. Zabere mi to deset minut a vsechno je ok. Leki mi da smetak i lopatku.

7 /nedemoluju barak, nesnazim se za kazdou cenu si privodit nejake zraneni,  piju jako zvire (to vi, kdy ma dost) apod.

Děkuji.

5.10 - 7.10 je  oficialni datum konani srazu

Info o miste akce:

Je to na Morave, nedaleko mesta Luhacovice - Slavicina, na trati Brno - Trencanska Tepla. Tim chci rict, ze je to idealni misto - nejen protoze to patri memu stryci, ale maji to z Prahy a Slovenska stejne daleko. Tzn, muzou prijet i lidi ze zahranici :-)
Zamyslete se, a reknete si, ze tech pet hodin ve vlaku je sice porod, ale stoji to za to. Je to vyzkousene.

TADY JE ODKAZ NA MÍSTO KONÁNÍ

Posteli je jenom 20 a na seniku dalsich asi 12, takze tech moc lidi navic se sice vejde, ale bude muset spát na zemi (pripadne muzou dva na jedne posteli). Jeste je tu mozna moznost vzit madrace ze seniku a rozlozit je v pokojich nejak rozumne, ale to je uz hodne odvazna myslenka :)

Z Prahy vas bude stat vlak 200,- beze slev. Tzn 400,-Kc tam a zpet. Pokud vas pojede vic, mate myslim sanci na hromadnou jizdenku a to je docela slusna sleva. Akce bude pres prodlouzeny vikend - zacne v patek vecer a v nedeli se odpoledne konci, tak to jsou dve noci - 160,-Kc. Plus nejake jidlo a piti na dva-tri dny.
Netroufnu si odhadnout celkove naklady na jednu osobu za vikend, ale rekl bych, ze cela akce se vsim vsudy vas bude stat 1000,-Kc ceskych.

Je to hodne. Ale to je maximalni cena myslim.

Jak se tam dostanete?

Autem z Prahy :

Je to snadné. Vyjedu na dálnici D1 a naberu směr Brno, které posléze minu, aniž bych do města zajížděl.

Vesele pojedu dál a budu sledovat ukazatele na Uherské Hradiště. až ukazatel uvidím odbočím z dálnice a sjedu na silnici první třídy. Do Uherského Hradiště je to něco přes padesát kilometrů. Krajina je pěkná, ale rovná, takže se můžete radši těšit na Buchlovské hory. Když budete v horách (až při výjezdu) obezřetně sledovat levou stranu, uvidíte Buchlovský hrad. Cestou zpátky se tam můžete stavit. Vjedete do Starého Města a vzápětí do Uherského Hradiště a následuje drastická jízda městem, jehož hlavní tah většinou praská ve švech, hlavně pak v pátek. (Obě města  jsou vlastně město jedno)

Pojedete pořád po hlavní, až po delší jízdě - podjedete pod mostem (nahoře jezdí vlaky). Za další kilometr se dostanete na křižovatku.

Je trochu blbá, tak opatrně. Odbočíte vlevo, na Uherský Brod.

Brod je asi 25km po cestě první třídy, která ze začátku vede přes několik vesnic, ale pak je to výpadovka, takže můžete i jet i rychleji. Výpadovka ovšem není dostavěná, pokud vím, tak sledujte značení, jinak skončíte někde pod buldozerem. Vjedete do Uherského Brodu. Jeďte bez odbočení až na křižovatku "T" - teď doufám, že ta výpadovka není dostavěná a ten sjezd z ní je pořád stejný, jinak jste už někde jinde :-)

Odbočíte doleva a přejedete přes koleje a doprava. Není to složité. Pořád po hlavní, která se však kroutí. Malý kopeček a pravotočivá zatáčka - po pravé straně je pivovar. Jedete rovně na další křižovatce - Směr Luhačovice. Vzdálenost asi 10km. Projedete Luhačovice po hlavní. V lázních teď stejně nic není, tak můžete jet rovně. Po hlavní vyjedete z Luhačovic. Pár km za Luhačovicemi je odbočka doprava do šíleného kopce. Nejeďte moc rychle, nebo to minete. Odbočka je v pravotočivá zatáčce doprava, takže není moc vidět. Směr Slavičín. Vyjedete kopec. Jste na Petrůvce, kterou projedete. Můžete se trošku pokochat pohledem na krajinu a Bílé Karpaty  a hurá z kopce dolů. Asi 5 minut do Slavičína.

Vjedete do Slavičína a pojedete po hlavní. Na první křižovatce rovně. Pak po pravé straně zámek (nyní hospoda a obchody), na další křižovatce rovně - raději dodržujte značení a jeďte pomaleji. Rovně, až uvidíte na pravé straně benzínku. Jeďte stéle rovně, a za chvilku na pravé straně 4 hnusné žluté baráky. Rovně až bude po 500m další křižovatka. Na ní doprava. Esíčko a krátký kopeček, v půlce přejezd přes koleje. Rovně. Je tam odbočka vlevo, ale vy jedete rovně, do lesa na obzoru. Hned na začátku lesa je zákeřný sešup dolů, který se na konci zatáčí prudce vlevo. V zimě je to smrtící místo. V zatáčce je dům. V zatáčce je rovněž odbočka na lesní cestu doprava. Takže doprava. Vzápětí cesta vede přes železný most. Je to v pohodě, pokud nevlastníte Porsche. Za mostem hned doleva a po lesní cestě asi 300m. Po levé ruce je nějaký dům, ale vás zajmá až ten o kus dál. Brána bude otevřená, tak sjedete klidně dolů.

Autem z Ostravy.

Tady to bude snadnější. Nemáte se kde ztratit :)

Směr Valašské Meziříčí. Ve Valmezu směr Vsetín. Vsetín objedu tranzit, zamávám cestou na Lapač a pošlu Dopitu do prdele a jedu pořád rovně po hlavní. Můj cíl je Horní Lideč. V Lidečku je nalevo motorest a napravo Čertovy skaly - které čert celou noc nosil a stavěl, ale nedostavěl, a tak je v nebi zase o jednoho hříšníka víc. Projedu Horní Lideč pořád po hlavní a neuhýbám. Jedu na Valašské Klobouky. Z Lidče je to asi 10km. V Kloboukách po hlavní, až na křižovatku. Tady je lepší jet doprava do kopce. Za chvilku v kopci je další křižovatka a tam doleva. Teď po hlavní přes dvě dědiny až do Vlachovic. Ve Vlachovicích je jen  jedna křižovatka, hned pod kopcem a na ní doleva. Po hlavní rovně až kus za Vlachovicemi je další křižovatka. Teď brutální zkratka. Nejedu na Slavičín doprava, ale drsně do kopce přes koleje. Přejedu kopeček do Divnic. Je to hrozná díra, tak ji projeďte. Vjedete do Slavičína a hned po 200m na křižovatce doprava z kopce. Levotočivá zatáčka a malý kopeček nahoru. Hlavní cesta odbočuje doprava, ale vy jedete rovně. Právě jste ušetřili skoro 10km.

Autem z Bratislavy.

Dálnice na Trenčín. Nemůžete se ztratit. Před Trenčínem odbočka na CZ - Hraniční přejezd Vlárský průsmyk. Směr Brumov-Bylnice. Vjedete do Brumova-Bylnice a po chvíli projedete pod kolejemi - malý tunel. Hned za tunelem levotočivá zatáčka a pak křižovatka v pravotočivé zatáčce. Sjedete z hlavní silnice vlevo (přesněji rovně - uvidíte na místě). Směr Slavičín. Projedete vesnice Štítná a Jestřabí a pak pořád po hlavní do Slavičína. Sjedete z kopce přes koleje pořád po hlavní. Dole je levotočivá zatáčka a malý kopeček nahoru.

Hlavní cesta odbočuje doprava, ale vy jedete rovně. Následuje esíčko a kopeček. V půlce kopce zase přejezd přes koleje. Rovně. Je tam odbočka vlevo, ale vy jedete rovně, do lesa na obzoru. Hned na začátku lesa je zákeřný sešup dolů, který se na konci zatáčí prudce vlevo. V zimě je to smrtící místo. V zatáčce je dům. V zatáčce je rovněž odbočka na lesní cestu doprava. Takže doprava. Vzápětí cesta vede přes železný most. Je to v pohodě, pokud nevlastníte Porsche. Za mostem hned doleva a po lesní cestě asi 300m. Po levé ruce je nějaký dům, ale vás zajmá až ten o kus dál. Brána bude otevřená, tak sjedete klidně dolů.

Autem odjinud :

Dostaňte se pomocí automypy do Slavičína. To je základ. Zeptejte se nějakého domorodce, jak se dostanete do Hrádku, k hospodě U Zemánků.  Místní alkoholici ji budou znát. U hospody (v hospodě) se zeptejte na směr Bojkovice nebo Pitín. Ukážou vám směr. Vyjedete po cestě, kterou vám ukázali.( Když si stoupnete před hospodu, čelem ke vstupu a otočíte hlavu trochu doleva, uvidíte silnici o které je řeč.)

Vlakem odkudkoliv.

Chtějte jízdenku do Slavičína a k tomu výpis přestupů atd. Z Brna je nejlepší spoj 13,20 tuším. Rychlík, přímý. Příjezd 16,00.

Z Prahy asi nejlepší je do Horní Lidče (asi 5 hod) a odtud lokálkou do Brumova-Bylnice. Odtud čímkoli do Slavičína (asi 1 hod).

Druhá možnost z Prahy je na Brno a odtud do Slavičína.

Třetí možnost z Prahy a ta platí i o Ostravě je do Přerova a odtud přes Otrokovice do Starého města. Lokálkou do Kunovic a odtud do Slavičína. Většinou tam jsou přípoje, takže se zeptejte na nádraží v informacích.

Z Bratislavy do Trenčína a Trenčianské Teplé. Přes Vlárský průsmyk - Brumov- Bylnici. Rychlík z Trenčianské Teplé přímo do Slavičína.

Na Kolelač je to necelých 4km pěšky, pokud se na to cítíte.

Vystoupím z vlaku a stojím čelem k budově nádraží. Otočím se vlevo a jdu po kolejích asi 500m až narazím na přejezd. Sejdu na cestu a půjdu ten kousek do kopce.

Stále rovně. Na vršku kopce je odbočka vlevo, ale vy jedete rovně, do lesa na obzoru. Hned na začátku lesa je zákeřný sešup dolů, který se na konci zatáčí prudce vlevo. V zimě je to smrtící místo. V zatáčce je dům. V zatáčce je rovněž odbočka na lesní cestu doprava. Takže doprava. Vzápětí cesta vede přes železný most.  Za mostem hned doleva a po lesní cestě asi 300m. Po levé ruce je nějaký dům, ale vás zajmá až ten o kus dál. Brána bude otevřená, tak sejděte klidně dolů.

Můžete si vydechnout. Jste zdravý a živý na místě, i když vás trochu bolí nohy po dlouhém sezení ve vlaku je to příjemná procházka. :)

Když se necítíte, tak pro vás dojedu k vlaku (pokud můj vrak bude funkční).

Pro jednoho člověka je to "dlouhá" cesta, ale pro víc lidí je to pohoda.

Sraz začíná v pátek 5. října a to pravděpodobně kolem 16:00-17:00 hodiny.

S tím, že já budu na Kolelači pravděpodobně v těch 16:00. Pokud přijedete dřív, dejte vědět a nějak se domluvíme. Alespoň mi pomůžete s dřevem na oheň, odvalením bečky do chládku atd... :-)

Co vzít sebou :

Bude půlka zari.

Oblečení, které tomu odpovídá. Je pravděpodobné, že se spát nepůjde zrovna brzy, takže i svetr k ohni bude fajn.

Bezpodminecne Spacák. Postele nebudeme povlékat, nemá to cenu. Jestli budu zase nekoho prikryvat zaclonami, tak me namoudusi jebne.

Karimatku. Bude asi dost lidi - pokud se nedajboze pokazi pocasi, budete spat i na podlaze a ta je nic moc. Je sice pravdepodobne, ze nekteri z neoficialniho Cechu Teplych bratri vas budou lakat do sveho pelisku, ale... nebudu to rozepisovat. Kdyztak ji nekomu proste pujcite. Kazdopadne, kdo mate, tak sebou.

Jídlo na tři dny. Pátek, sobota, neděle.

Jaké, to je na vás. Funkční kuchyň je k dispozici a lednice rovněž.

"Ženy budou vařit a muži budou řešit důležité věci" :-)

Nezapomeňte nějaký kabanos, nebo špekáčky či podobné smrtící věci k táboráku.... V pripade nouze pojedem neco koupit.

Voda je v domě.

Kdo chce láhev, tak koupím i nějaké balení vody - pak se vyrovnáme. Ať to netáhnete od vlaku.

Medovinu doveze urcite Nero :-)

Ostatní dovezte co máte :-)

Vemte si foťák a památník, ať se se mnou můžete vyfotit a dostat ode mne autogram :-))))

Neberte si domaci mazlicky, prosim.

Bečku se pokusím dovalit již v pátek s tím, že budu doufat, že mi na ni přispějete.

Na posledním srazu stacila jedna, ale.. pocitejme s tim, ze prijede Bonhart s partijů...

Další dovezeme kdyžtak v sobotu, aby bylo co pít přes den a večer :-)

Věž bude určitě. Pokud máte pěknou hudbu, tak můžete donést.

Program se upresni na miste (pravdepodobne vzdy vykrikem, ze se zacina jednat o tom a tom a podobne), ale bude urcite volnejsi a kazdy cech bude mit cas i na sve interni zalezitosti.

Ještě jedna věc. Špatnou náladu a pocasi nechejte doma :-)

Abych se priznal, mam vetsi obavy, nez minule, protoze tentokrat vim do ceho lezu, ale na druhou stranu se na to mnohem vic tesim, prave z toho sameho duvodu :-)