Informace o prvním setkání členů Klubu AS

Prosim prectete si toto a reknete si:

1. Jsem pro maly sraz, ktery bude takovy prvni a vicemene seznamovaci.

2. Vzhledem k tomu, ze jde o setkani s fajn lidma, ktere mam rad(a), jsem ochotny(a) jet i 300km na akci, pokud tam bude zajisteno ubytovani, jidlo, piti, multimedialni pocitac (19 monitor, Celeron 400, SB Live a vez, prpojena ke kompu.) pro ukazku trebas fotek z pripravovaneho filmu atd. Pokud si svoji prednasku vylepsite nejakym dodatkem na CDROMU, bude to super.

3. Bude tam veskere normalni vybaveni tj, WC, koupelna (tepla voda), postele, elektrika

4. Bude tam plac na sermovacku, plac na LARP, plac na taborak. Bude to daleko od civilizace, kde nas nikdo nebude rusit a tukat si na celo a pritom 3km od nadrazi, kde stavi rychliky (k vlaku by pro vas dojelo auto), pripadne vase auto (kdyby jste se posbirali po ceste trebas z prahy tri a nevim kde jeste dva) mohli zaparkovat a nebat se, ze se mu neco stane.

5. Do nemocnice (nedaj boze) je to 6km, na nejblizsi hrad - maly, ale hezky zrestaurovany (kdo vi, jestli ted pristupny) to je vlakem 15 minut - ovsem radeji v civilu :-)

6. To vse v krasnem prostredi probouzejiciho se jara :)

7. Jedina podminka je nedomolovat okoli a po sobe uklidit, pricemy jedna noc stoji asi 50-80 kc. (Vcetne pouziti vody, elektriky, kuchynky atd.)

8. Becka se muze postavit kamkoliv, ostatni piti a jidlo rovnez tak. Samozrejme, ze by se nechlastalo v kuse, ale na etapy ;-)

9. Samozrejme, ze s tim chlastem to nebude tak zhave (nebo jo? :-) ), takze se muzou zucasnit i nekonzumenti lihovin. Nealko obcerstveni bude zajisteno rovnez, nebo se muzeme domluvit a kazdy neco doveze.

11.5 - 13.5 je nove datum konani srazu

Ubytování:

Je to na Morave, nedaleko mesta Luhacovice - Slavicina, na trati Brno - Trencanska Tepla. Tim chci rict, ze je to idealni misto - nejen protoze to patri memu stryci, ale maji to z Prahy a Slovenska stejne daleko. Tzn, muzou prijet i kluci a holky ze zahranici :-)
Lidi, zamyslete se, a reknete si, ze tech pet hodin ve vlaku je sice porod, ale stoji to za to.

TADY JE ODKAZ NA MÍSTO KONÁNÍ

Muze byt vic, jak 20 lidi a pritom zaplatime jenom za tech 20, tzn, pokud bude 30, vyjde to na hlavu o par korun mene. Ovsem ma to jeden maly hacek, jak uz to byva... Posteli je jenom 20 a na seniku bude asi kosa, takze tech 10 navic se sice vejde, ale bude muset spát na zemi (pripadne muzou dva na jedne posteli). Jeste je tu mozna moznost vzit madrace ze seniku a rozlozit je v pokojich nejak rozumne, ale to je uz hodne odvazna myslenka :)

Z Prahy vas bude stat vlak 200,- beze slev. Tzn 400,-Kc tam a zpet. Pokud vas pojede vic, mate myslim sanci na hromadnou jizdenku a to je najaka mala sleva. Pokud bysme udelali prodlouzeny vikend a zacali v patek a v nedeli se odpoledne rozesli, tak to jsou dve noci - 160,-Kc. Plus nejake jidlo a piti na dva-tri dny, to je asi 440,-Kc.
Cela akce se vsim vsudz vas bude stat 1000,-Kc ceskych. Je to hodne. Ale to je maximalni cena myslim.

Jak se tam dostanete?

Autem z Prahy :

Je to snadné. Vyjedu na dálnici D1 a naberu směr Brno, které posléze minu, aniž bych do města zajížděl.

Vesele pojedu dál a budu sledovat ukazatele na Uherské Hradiště. až ukazatel uvidím odbočím z dálnice a sjedu na silnici první třídy. Do Uherského Hradiště je to něco přes padesát kilometrů. Krajina je pěkná, ale rovná, takže se můžete radši těšit na Buchlovské hory. Když budete v horách (až při výjezdu) obezřetně sledovat levou stranu, uvidíte Buchlovský hrad. Cestou zpátky se tam můžete stavit. Vjedete do Starého Města a vzápětí do Uherského Hradiště a následuje drastická jízda městem, jehož hlavní tah většinou praská ve švech, hlavně pak v pátek. (Obě města  jsou vlastně město jedno)

Pojedete pořád po hlavní, až po delší jízdě - podjedete pod mostem (nahoře jezdí vlaky). Za další kilometr se dostanete na křižovatku.

Je trochu blbá, tak opatrně. Odbočíte vlevo, na Uherský Brod.

Brod je asi 25km po cestě první třídy, která ze začátku vede přes několik vesnic, ale pak je to výpadovka, takže můžete i jet i rychleji. Výpadovka ovšem není dostavěná, pokud vím, tak sledujte značení, jinak skončíte někde pod buldozerem. Vjedete do Uherského Brodu. Jeďte bez odbočení až na křižovatku "T" - teď doufám, že ta výpadovka není dostavěná a ten sjezd z ní je pořád stejný, jinak jste už někde jinde :-)

Odbočíte doleva a přejedete přes koleje a doprava. Není to složité. Pořád po hlavní, která se však kroutí. Malý kopeček a pravotočivá zatáčka - po pravé straně je pivovar. Jedete rovně na další křižovatce - Směr Luhačovice. Vzdálenost asi 10km. Projedete Luhačovice po hlavní. V lázních teď stejně nic není, tak můžete jet rovně. Po hlavní vyjedete z Luhačovic. Pár km za Luhačovicemi je odbočka doprava do šíleného kopce. Nejeďte moc rychle, nebo to minete. Odbočka je v pravotočivá zatáčce doprava, takže není moc vidět. Směr Slavičín. Vyjedete kopec. Jste na Petrůvce, kterou projedete. Můžete se trošku pokochat pohledem na krajinu a Bílé Karpaty  a hurá z kopce dolů. Asi 5 minut do Slavičína.

Vjedete do Slavičína a pojedete po hlavní. Na první křižovatce rovně. Pak po pravé straně zámek (nyní hospoda a obchody), na další křižovatce rovně - raději dodržujte značení a jeďte pomaleji. Rovně, až uvidíte na pravé straně benzínku. Jeďte stéle rovně, a za chvilku na pravé straně 4 hnusné žluté baráky. Rovně až bude po 500m další křižovatka. Na ní doprava. Esíčko a krátký kopeček, v půlce přejezd přes koleje. Rovně. Je tam odbočka vlevo, ale vy jedete rovně, do lesa na obzoru. Hned na začátku lesa je zákeřný sešup dolů, který se na konci zatáčí prudce vlevo. V zimě je to smrtící místo. V zatáčce je dům. V zatáčce je rovněž odbočka na lesní cestu doprava. Takže doprava. Vzápětí cesta vede přes železný most. Je to v pohodě, pokud nevlastníte Porsche. Za mostem hned doleva a po lesní cestě asi 300m. Po levé ruce je nějaký dům, ale vás zajmá až ten o kus dál. Brána bude otevřená, tak sjedete klidně dolů.

Autem z Ostravy.

Tady to bude snadnější. Nemáte se kde ztratit :)

Směr Valašské Meziříčí. Ve Valmezu směr Vsetín. Vsetín objedu tranzit, zamávám cestou na Lapač a pošlu Dopitu do prdele a jedu pořád rovně po hlavní. Můj cíl je Horní Lideč. V Lidečku je nalevo motorest a napravo Čertovy skaly - které čert celou noc nosil a stavěl, ale nedostavěl, a tak je v nebi zase o jednoho hříšníka víc. Projedu Horní Lideč pořád po hlavní a neuhýbám. Jedu na Valašské Klobouky. Z Lidče je to asi 10km. V Kloboukách po hlavní, až na křižovatku. Tady je lepší jet doprava do kopce. Za chvilku v kopci je další křižovatka a tam doleva. Teď po hlavní přes dvě dědiny až do Vlachovic. Ve Vlachovicích je jen  jedna křižovatka, hned pod kopcem a na ní doleva. Po hlavní rovně až kus za Vlachovicemi je další křižovatka. Teď brutální zkratka. Nejedu na Slavičín doprava, ale drsně do kopce přes koleje. Přejedu kopeček do Divnic. Je to hrozná díra, tak ji projeďte. Vjedete do Slavičína a hned po 200m na křižovatce doprava z kopce. Levotočivá zatáčka a malý kopeček nahoru. Hlavní cesta odbočuje doprava, ale vy jedete rovně. Právě jste ušetřili skoro 10km.

Autem z Bratislavy.

Dálnice na Trenčín. Nemůžete se ztratit. Před Trenčínem odbočka na CZ - Hraniční přejezd Vlárský průsmyk. Směr Brumov-Bylnice. Vjedete do Brumova-Bylnice a po chvíli projedete pod kolejemi - malý tunel. Hned za tunelem levotočivá zatáčka a pak křižovatka v pravotočivé zatáčce. Sjedete z hlavní silnice vlevo (přesněji rovně - uvidíte na místě). Směr Slavičín. Projedete vesnice Štítná a Jestřabí a pak pořád po hlavní do Slavičína. Sjedete z kopce přes koleje pořád po hlavní. Dole je levotočivá zatáčka a malý kopeček nahoru.

Hlavní cesta odbočuje doprava, ale vy jedete rovně. Následuje esíčko a kopeček. V půlce kopce zase přejezd přes koleje. Rovně. Je tam odbočka vlevo, ale vy jedete rovně, do lesa na obzoru. Hned na začátku lesa je zákeřný sešup dolů, který se na konci zatáčí prudce vlevo. V zimě je to smrtící místo. V zatáčce je dům. V zatáčce je rovněž odbočka na lesní cestu doprava. Takže doprava. Vzápětí cesta vede přes železný most. Je to v pohodě, pokud nevlastníte Porsche. Za mostem hned doleva a po lesní cestě asi 300m. Po levé ruce je nějaký dům, ale vás zajmá až ten o kus dál. Brána bude otevřená, tak sjedete klidně dolů.

Autem odjinud :

Dostaňte se pomocí automypy do Slavičína. To je základ. Zeptejte se nějakého domorodce, jak se dostanete do Hrádku, k hospodě U Zemánků.  Místní alkoholici ji budou znát. U hospody (v hospodě) se zeptejte na směr Bojkovice nebo Pitín. Ukážou vám směr. Vyjedete po cestě, kterou vám ukázali.( Když si stoupnete před hospodu, čelem ke vstupu a otočíte hlavu trochu doleva, uvidíte silnici o které je řeč.)

Vlakem odkudkoliv.

Chtějte jízdenku do Slavičína a k tomu výpis přestupů atd. Z Brna je nejlepší spoj 13,20 tuším. Rychlík, přímý. Příjezd 16,00.

Z Prahy asi nejlepší je do Horní Lidče (asi 5 hod) a odtud lokálkou do Brumova-Bylnice. Odtud čímkoli do Slavičína (asi 1 hod).

Druhá možnost z Prahy je na Brno a odtud do Slavičína.

Třetí možnost z Prahy a ta platí i o Ostravě je do Přerova a odtud přes Otrokovice do Starého města. Lokálkou do Kunovic a odtud do Slavičína. Většinou tam jsou přípoje, takže se zeptejte na nádraží v informacích.

Z Bratislavy do Trenčína a Trenčianské Teplé. Přes Vlárský průsmyk - Brumov- Bylnici. Rychlík z Trenčianské Teplé přímo do Slavičína.

Na Kolelač je to necelých 4km pěšky, pokud se na to cítíte.

Vystoupím z vlaku a stojím čelem k budově nádraží. Otočím se vlevo a jdu po kolejích asi 500m až narazím na přejezd. Sejdu na cestu a půjdu ten kousek do kopce.

Stále rovně. Na vršku kopce je odbočka vlevo, ale vy jedete rovně, do lesa na obzoru. Hned na začátku lesa je zákeřný sešup dolů, který se na konci zatáčí prudce vlevo. V zimě je to smrtící místo. V zatáčce je dům. V zatáčce je rovněž odbočka na lesní cestu doprava. Takže doprava. Vzápětí cesta vede přes železný most.  Za mostem hned doleva a po lesní cestě asi 300m. Po levé ruce je nějaký dům, ale vás zajmá až ten o kus dál. Brána bude otevřená, tak sejděte klidně dolů.

Můžete si vydechnout. Jste zdravý a živý na místě, i když vás trochu bolí nohy po dlouhém sezení ve vlaku je to příjemná procházka. :)

Když se necítíte, tak pro vás dojedu k vlaku (pokud můj vrak bude funkční).

Pro jednoho člověka je to "dlouhá" cesta, ale pro víc lidí je to pohoda.

Sraz začíná v pátek 11. května a to pravděpodobně kolem 17:00-18:00 hodiny.

S tím, že já budu na Kolelači pravděpodobně v těch 17:00. Pokud přijedete dřív, dejte vědět a nějak se domluvíme. Alespoň mi pomůžete s dřevem na oheň, odvalením bečky do chládku atd... :-)

Co vzít sebou :

Bude půlka května.

Oblečení, které tomu odpovídá. Je pravděpodobné, že se spát nepůjde zrovna brzy, takže i svetr k ohni bude fajn.

Spacák. Postele nebudeme povlékat, nemá to cenu.

Jídlo na tři dny. Pátek, sobota, neděle.

Jaké, to je na vás. Funkční kuchyň je k dispozici a lednice rovněž.

"Ženy budou vařit a muži budou řešit důležité věci" :-)

Nezapomeňte nějaký kabanos, nebo špekáčky či podobné smrtící věci k táboráku....

Voda je v domě.

Kdo chce láhev, tak koupím i nějaké balení vody - pak se vyrovnáme. Ať to netáhnete od vlaku.

Medovinu doveze Nero :-) Pozn. od Nera - to psal Leki, takze co nedoveze Nero, da Leki z vlastnich zasob :o)

Ostatní dovezte co máte :-)

Na posledním srazu pochybělo, takže... :)

Vemte si foťák a památník, ať se se mnou můžete vyfotit a dostat ode mne autogram :-))))

Neberte sebou kočku ani psa, potkan se povoluje, ovšem je tady nebezpečí, že začne kalit s místními hlodavci a nebude se chtít už vrátit :-)

Pozn. od Nera - tak tomuhle jsem se rezal asi 10 minut - to se ti povedlo, Leki :o)

Jídlo - Druhá možnost je, že prostě přijedete pouze s jídlem na den - konzerva, řízky od mamky či manželky či milenky...atd...,večer  uvaříme nějakou šílenost a do rána přežijeme. Technická poznámka - já tedy nic vařit nebudu, protože vás nechci mít na svědomí...

:-ú===X

(tem smajl značí "uživatel hází pěkně velkou tyčku, která cáká na všechny strany", kdyby v tom někdo viděl, něco jiného, že ano m.p? :)

A v sobotu dopoledne se vydá skupinka dobrovolníků na nákup na který se složíme. (Autem, samozřejmě a za 1/2 hodiny jsme zpět)

Druhá varianta se mi zdá lepší, protože nakoupíme přesně a po domluvě.

Bečku se pokusím dovalit již v pátek s tím, že budu doufat, že mi na ni přispějete.

Další dovezeme kdyžtak v sobotu, aby bylo co pít přes den a večer :-)

Využije se nějak počítač?

Rozmyslete si to dobre...  Když mi ho tam rozmlátíte, tak vás všechny ubiju sekerou a z vaší kůže si udělám sváteční oblek :)

Věž bude určitě. Pokud máte pěknou hudbu, tak můžete donést. Enya a spol jsou výtání, ovšem Manowar (mam několik LP v MP3, ale to  = dovést komp) by taky neuskodil. Blind Guardian už nemam, takze Yenn a spol. , je to na vás... :)

Myslím, že by tentokrát mohlo jít o neformální sraz s volným programem, který bude přizpůsoben situaci.

Akce se jistě rozvine správným směrem :-)

Jediné dva pevné body jsou tyto:

1) Poznat se. Ztratit iluze. Strašně se opít, posléze zjisti, že to mohlo dopadnout hůř a jet na další akci natěšený ještě víc.

2) Rozjet klub naplno, jak už řekl jednou Nero.
3) Opravdu rozjet ten klub (Pozn. od Nera)

Volná část :

1) Kdo se na to cítíte, můžete si připravit přednášku, jak jsem říkal.

Třebas :

Dort o sexuálním životě zaklínačů..

Nero o klubu - to bude peklo - připrav se...

AAC - o starší mluvě...

Leki - O tom, proč se nepouštět do organizace srazů...

atd.

2) Co takhle u ohně trocha poezie a písní? (Essi a ostatni bardky a bardi :o)

3) Zaklínači si můžou udělat zkoušky... (Dorte - priprav si nejake testy :o)

4) Může být turnaj v aréně (večer za svitu pochodní by to mohlo být zvláště vydařené - akorát je budu muset vyrobit :)

A já nevím, co všechno ještě, ale jistě nás něco napadne :)

Ještě jedna věc. Špatnou náladu nechejte doma :-)