jeff777 - 15.06.2024 13:35:00
Výpis komentářu ke článku "Seriál Zaklínač na ČT2"
|
Re: Ehm [ODPOVĚDĚT]
Nechci uvest svoje jmeno - 02.01.2007 13:56:00
jo to sedi presne todle mi tam dost vadilo + postava Marigolda a tak dale ale todle by se dalo este prezit,ale ten dej nemel skoro vubec spad rozhovory taky vazli acely toby dost divny. no ale sem rad ze aspon na neco je ta televize
Re: Nadpis [ODPOVĚDĚT]
greenangel - 02.01.2007 13:40:00
no docela s tebou souhlasim s tim Zaklinacem,ale ten LOTR je dost v pohode cekal sem to o dost horsi nemuzou tam narvat preci vsechno kdyz prodlouzena verze ma cca tri a pul hodiny navic ted sem videl eragona a to je teprve des
Re: Nadpis [ODPOVĚDĚT]
Marty Teronis - 12.07.2006 7:40:00
Souhlasím s tebou, bylo to fakt hrozně srandovní. Nejvíc, ale stejně Marigold, ten známý svůdce žen, vypadal jak opilec a bezdomovec v jednom
Nadpis [ODPOVĚDĚT]
Patejl - 01.06.2006 13:40:00
Nemůžu si pomoci, ale mě se ten seriál docela líbil. Působil na mě sice dojmem nízkorozpočtovýho seriálu s otřesně zpracovanými souboji, ale mělo to něco do sebe. Propadák to rozhodně není!
Když už mluvíme o těch filmových zpracováních tak takový Pán Prstenů jakožto film mě zklamal víc, oproti knižní předloze ošklivě osekaný, zaměřený na akční scény. Navíc zajímavý je, že některý scény se až pozoruhodně podobají scénám ze staršího japonského kresleného Pána Prstenů.
Re: The witcher [ODPOVĚDĚT]
Ziky - 08.05.2006 19:09:00
mily sckullblacko je jasne ze tve postoje vuci panu zaklinaci jsou zaujate,zrejme si nikdy asi necetl ani jednu povidku.Gerald ma bejt borec ohanejici se mecem jako nejvetsi skillah na svete a to malo co sem ze serialu videl bylo nejakeho bezdaka s obrnou v rukach nebrat ale je to muj chvilkovy nazor.A to hradiste achchch jo. TE ˇVE SKOLE POCHCIJU ;-)
The witcher [ODPOVĚDĚT]
Skulblaka - 04.05.2006 13:07:00
ste blvci,muze te byt radi ze se vubec neco natocilo,vy si snad myslite ze to natoci v holywoodu????polaci jsou vsichni hnusni(az na vyjimky)takze celkem v poho(az na Geraltovy fusy a Marigolda)......
seriál [ODPOVĚDĚT]
camfi - 31.05.2005 16:28:00
Kdo ste si celý seriál nahráli do kompu nebo na kazetu,tak vás prosím jestli byste mi ho neposlali rád bych ho odkoupil,neviděl sem ho--prý je tonejvětší brak za posledních pár let ale i tak bych se na to čumnul.
Re: Re: Re: Konečně konec! [ODPOVĚDĚT]
Vesna - 16.09.2004 22:50:00
Ahojte,necitala som si vsetky prispevky,ale suhlasim s tymi, co tvrdia, ze serial bol prepadak.Citala som vsetky Sapkowskeho knihy, ktore vysli bud v cestine alebo slovencine a to, co som videla bol ako zly zart. Nechapem, teda ak je to prava, ze autor spolupracoval na tvorbe serialu, ako mohlo byt nieco take natocene. Pri postavach elfov som teda nemala pocit, ze by to mali byt predstavitelia starsej krvi a ako nahle na scenu nabehol Marigold, chcelo sa mi kricat, ze taky lamac srdc by asi nemal sancu, jedine ak tak v domove dochodcov. Bolo toho vela, a tak som nevladala dopozerat serial.
Re: Re: Konečně konec! [ODPOVĚDĚT]
sego - 18.08.2004 21:24:00
ked si si to takto predstavoval tak si potom cital 100% ine poviedky nez tie od Sapkowskeho a s inymi ilustraciami Geralta & spol.
Re: Konečně konec! [ODPOVĚDĚT]
Cadmus - 25.07.2004 21:10:00
Nesouhlasím.Nesouhlasím. Poslední díl se mi moc líbil, stejně jako všechny předchozí, stejně jako herci(teda ten Marigold opravdu byl divnej,ale jinak super)Knihy sem četl před tím a všechny sem si tak představoval(kromě marigolda(()) M.Žebrovski byl super
Nadpis [ODPOVĚDĚT]
Pussy - 01.07.2004 8:54:00
Tak-viděla jsem všechny.A říkám nic moc.někdy jsem měla pocit že režisér a ostatní tvůrci viděli dobrej film(seriál)asi tak z dvě stě metrů a z rychlíku.scénář děsnej,(kdo to vzmejšlel?)a to co udělali z mejch nejoblíbenějších knižních postav,nad ti mi zůstává rozum stát.nejvíc to odskákal asi Marigold,ten chudák dopadl.Ovšem musím říct že mu alespoň trochu zachovali povahu,což se o Yennefer říct nedá.Kde vzali tu měkkou a psychicky labilní osůbku?Vždyť Yennefer byla tvrdá jak podrážka.Návíc jsem asi neopodstatněně doufala,že se herci budou alespoň trochu podobat ilustracím od Jany Komárkové.Doufala jsem marně.A přitom její ilustrace jsou přesně ty tváře,pod kterými bych si Sapkowského hrdiny dokázala představit(např dokonalý Marigold z poslední knihy povídek).No nic,tak zase trochu zklamání v mém životě:-),ale nic není konečné,například kolik bylo pokusů o zfilmování LOTRa,než se to konečně jakž takž podařilo.Takže budu čekat a doufat.Snad ne marně,jako doposud.
Wow [ODPOVĚDĚT]
HORY - 27.06.2004 15:49:00
Tak serial bez komentare.
Snad jen chci rict, ze jsem prvni dily prekousaval, u Draka jsem si ulevil, ze to snad, do psi materi, bude lepsi.
Vzdy v utery jsem si vecer delal cas, ale od trapne sprzneny zapletky a divnejch Nilfgardanu, jsem sel radsi na pivo nebo spat.
Poslednich asi tak 6 dilu bylo neskutecne zavadejicich a uplne mimo misu.
A ty Elfove alias indiani nebo anarchysti me teda taky docela pobavili.
Celkevo hodnoceni 1 hvezdicka z 15.
Nadpis [ODPOVĚDĚT]
Zuzča - 22.06.2004 10:53:00
No,bylo to...vtipné.Když si řeknete,že to NENÍ Sapek,tak se to dá celkem v pohode přežít,i když se každou chvíli popadáte za břicho,jak je ten rejža vtipnej (nebo blbej)! Jen tak preventivně, než by chtěli natočit i pentalogii,by měli být raději režisér i scénárista popraveni.Takhle zprznit dílo velmistra Sapka?A upřímně řečeno, ten,kdo udělá z Geralta pedofila ("Ale Geralte,ty ji přece miluješ!),z elegantního básníka Marigolda myslivce (ten jeho klobouček mluví za vše...) a z nadané princezny Ciri absolutního debila ("Neboj se mě,Geralte,já jsem taky člověk."nebo"Ty jsi socha?"), si vážně zaslouží trest smrti!!!
Nadpis [ODPOVĚDĚT]
Zuzča - 22.06.2004 10:52:00
No,bylo to...vtipné.Když si řeknete,že to NENÍ Sapek,tak se to dá celkem v pohode přežít,i když se každou chvíli popadáte za břicho,jak je ten rejža vtipnej (nebo blbej)! Jen tak preventivně, než by chtěli natočit i pentalogii,by měli být raději režisér i scénárista popraveni.Takhle zprznit dílo velmistra Sapka?A upřímně řečeno, ten,kdo udělá z Geralta pedofila ("Ale Geralte,ty ji přece miluješ!),z elegantního básníka Marigolda myslivce (ten jeho klobouček mluví za vše...) a z nadané princezny Ciri absolutního debila ("Neboj se mě,Geralte,já jsem taky člověk."nebo"Ty jsi socha?", si vážně zaslouží trest smrti!!!
Re: Re: Ach ten scenar [ODPOVĚDĚT]
Saša - 20.06.2004 15:06:00
A.Sapkowski: Zaklínač I
Zaklínač II
jsou sebrané a setříděné povídky
V knihkupectvi jsem je již nesehnala. Pouze poštou,zásilkové knihkupectí, objednávky e-mail wales@volny.cz
Tak nějak [ODPOVĚDĚT]
Corvien - 19.06.2004 22:46:00
bych to viděl taky. Hezky řečeno.
V očích děs a v srdci žal, jen smutek zůstal. [ODPOVĚDĚT]
Rey - 18.06.2004 13:20:00
Už začátek seriálu byl podivný. Geralt má být podle autora odložené dítě vědmy a potulného žoldáka. Zde je rodičům uloupen jako dítě překvapení. O výcviku se autor nezmiňuje a proto byl na fantasii tvůrcu. Má se však odehrávat na hradišti ne v loumu!Jednotlivé díly seriálu se pak od povídek natolik vzdálily, že nemají s dílem AS nic společného. Osobně si představuji Geraltův svět jako svět gotiky či ještě lépe svět románský. Exteriery se bohužel omezily na zdevastované Krkonoše, neidentifikovatelný lom, a křižácký Malbork. Elfové a vztah k lidí nim byl pak inspirován spíše severoamerickými indiány. Obsazení hodnotit nebudu to již učinily jiní. Na závěr bych doporučil všem, kteří seriál dokázali sledovat, knížky AS nečetli ať tak učiní. A na seriál, stejně jako já, rychle zapomenou.
Re: Necital Videl [ODPOVĚDĚT]
Gildor - 17.06.2004 20:52:00
Ted ke konci nic,ale zpocatku se to krylo se super serialem 24h-takze jsem konce prvnich dilu nevidel-to se nedalo prosadit :)
Souhlasim s hudbou-dobra+se mi moc libi pisen Nepokonas milosci/a jine/ z filmu zaklinac tu tam ale bohuzel nedali.
Tam jim invenci musi odpustit i skalni fanousci:)/nutno ale dodat ze to neskladali oni :)/
Re: Necital Videl [ODPOVĚDĚT]
Asheneex - 17.06.2004 13:41:00
Rekla bych ze lepsi nebylo nic ... velmi dobra, ale byla dle meho ale hudba.
Re: Necital Videl [ODPOVĚDĚT]
sego - 15.06.2004 19:53:00
najradsej mam typkov ktori NEVIDELI ale komentuju...
tento serial je proste urazka sapkowskeho diela.
Necital Videl [ODPOVĚDĚT]
Martin Piršel - 15.06.2004 14:55:00
Sapkowskeho som necital = precitam. A vsetkym kritikom serialu uvedenom na CT kladiem otazku. Bolo nieco lepsie v TV pocas vysielania serialu?
Re: Re: Ach ten scenar2 [ODPOVĚDĚT]
Corvien - 15.06.2004 8:51:00
Ano, podoba...To je tak jediné, na co jsem si zvykl, ba dokonce se mi zalíbila, ale zbytek...Zbytek je prostě zbytek. Ubohé trosky původních dialogů byly jako prchavé osvěžení rosy na Korathu.
Mohl bych takto básnit déle, ale k čemu by to bylo? Tak zdar všem!
Re: Re: Ach ten scenar [ODPOVĚDĚT]
sego - 13.06.2004 7:26:00
ach jaj lenka lenka ...
precitnes az docitas do konca vsetky poviedky...
pentalogiu ani nemusis, serial dostatocne zhovadil uz poviedky
Re: Ach ten scenar [ODPOVĚDĚT]
Lenka - 12.06.2004 21:25:00
12.6.2004
Čtu všechny ty komentáře a jsem
hrozně překvapená.Já jsem byla
Zaklínačem v televizi naprosto
nadšená a samozřejmě i Geraltem
v podobě M.Žebrovského.Bylo to
moje první setkání s dílem Sapkovs
kého.Okamžitě po skončení seriálu
jsem si sehnala první knížku se
Zaklínačem a nemůžu se od ní odtrhnout.A ten můj Zaklínač,kterýho přímo žeru má
tvář i hlas toho Zaklínače z televize.Myslím si,že ani dokonalejší být nemohl.Se Sapkovského dílem se teprve seznamuju,mohl by mi někdo,prosím,
poradit,v kterých knihách vystupuje Zaklínač Geralt
Ach ten scenar [ODPOVĚDĚT]
Gildor - 12.06.2004 15:35:00
Musim rict, ze jsem rad, ze byl serial vubec natocen.
Spousta hezkych momentu...
Ale ten scenar a dej/tzn taky scenar/.Scenarista je asi uplnej debil, neco tak hroznyho a tupyho bych snad nevymyslel ani kdybych chtel.Proc ho nedali napsat Sapkowskymu?Dyt ho tam sakra maj v Polsku.Urcite to bylo jako tady a scenar dostal kamarad kamarada co o tom vi kulovy.Ale kdo to schvaloval?Taky kamarad?Proc se musim stydet pred lidma netknutyma fantasy kdyz me vidi jak sleduju: "ne ty tomu nerozumis,kodex,musel jsem,kodex,nemuzes se postavit osudu,ne,jsem clovekem?"
Cert aby je za to spral.
Ale dobre jim tak tohle jim zkratka jmeno neudela, jen skoda nas fanousku a skoda promarneny sance na prvni dobry fantasy v postkomunistickym bloku.
Re: Finis coronat opus [ODPOVĚDĚT]
Corvien - 09.06.2004 23:05:00
Baže! Trefils hřebík na hlavičku. A nechť Yennefer utírá nos společně s císařem, neboť byla beztak ošklivá a citově měkká jako máslo. Nazdar!
Konečně konec! [ODPOVĚDĚT]
Bimbo - 09.06.2004 15:37:00
Tak už je to tady. Přežili jsme a můžeme jen děkovat osudu, že seriál neměl o čtyři, pět dílů víc, protože to co Poláci předvedli v posledním dílu seriálového Zaklínače je do nebe volající nestoudnost. Vyzývám všechny příznivce Andrzeje Nesmrtelného: "Bratři a sestry, zasedněme k Sapkowského povídkám nebo pentalogii a pokusme se utišit svůj hněv četbou Mistrova díla!"
Finis coronat opus [ODPOVĚDĚT]
Zbyšek - 09.06.2004 9:36:00
Tak se nám Zaklínač odstěhoval do Jizerek mezi elfy, vzal si elfku a bude s ní mít malé elfíky... Havran Dudu s nima bude létat povětřím a slavný císař Nilgaardu utře hubu, protože mu nedají vízum. Tvůrcům tohoto seriálu o Zaklínači vzkazuji: Jste hovada a prasata! Hovada kvůli tomu, že jste nedokázali pochopit krásu a etickou vznešenost Sapkowského příběhů, které kladete na roveň Malého Bobše a Timura. A prasata kvůli tomu, že i když jste se téměř nedrželi předlohy, rozryli jste ji a zprasili tak dokonale, že z ní místo průměrného filmu vznikl hnůj. Doufám, že už nebude druhá řada!
Zaklinac [ODPOVĚDĚT]
Eddie - 09.06.2004 9:23:00
ne vzdycky to bylo super, ale bude mi chybet :-(
tak vazne nevim [ODPOVĚDĚT]
AsheneeX - 08.06.2004 23:12:00
Chvilema se mi ten serial i libil, ale jakym zpusobem tvurci zabili posledni dil, to je vazne smutny :-(.
abych jen nehanil [ODPOVĚDĚT]
Dall - 04.06.2004 9:08:00
Výprava se mi docela líbí i ty herci tam docela zapadají (o elfech teď pomlčím) Dokonce bych řek,že se i podařilo trochu přiblížit k atmosféře sapkowskeho světa. Ale PROČ se proboha ani jeden z dílů nedrží důsledně svojí předlohy. Dost často to na mě působí pocitem,že se tvůrce nechal chvíli unést a pak se v něm kdesi probudila touha udělat z toho SVOJE dílo...
Re: Re: Re: Taky se přidám... [ODPOVĚDĚT]
Eddie - 04.06.2004 0:26:00
No dalo by se diskutovat, takovy primy stret s obourucakem .. :-) Ale zase predpokladam, ze styl Zaklinacu a jejich schopnosti by prave umoznovaly vyuzit vsech vyhod, ktere katana nabizi.Ale je to jen muj nazor prosim :-)
Re: Re: Taky se přidám... [ODPOVĚDĚT]
Corvien - 26.05.2004 23:00:00
Jde o styl boje.V minulém díle jsem se konečně dočkal nějakého souboje a to s Renfri. Přes míhání jejího pláště nebylo mnoho vidět, ale střetly se čepele. Dobře, ustál to, ale stejně mi meč bez příčky do Zaklínače nesedí. Nějaký pěkný odsmyk bych si v Geraltově podání nechal líbit. Pardon proto, jestli jsem nějak urazil fandu orientálních zbraní.
Re: Taky se přidám... [ODPOVĚDĚT]
Eddie - 25.05.2004 23:27:00
Corviene tak jak s tim ti Japonci vlastne mohli vubec sermovat, kdyz ma tolik nedostatku, ze ? :-)
Re: Taky se přidám... [ODPOVĚDĚT]
sego - 24.05.2004 21:20:00
ya ush len doplnim ze zavidim LoTR ze ich tocili za americke prachy... aky krasne hodiny mohli byt stravene v kine pri podobnych scenach
Taky se přidám... [ODPOVĚDĚT]
Corvien - 24.05.2004 11:20:00
ke kritikám. Prakticky vše už bylo řečeno, ale mě osobně nejvíc vadí Geraltův meč na lidi, protože je furt na očích v každým dílu. A ta hnusná katana je vážně k blití! Kdo se trochu vyzná, potvrdí, že bez příčky šermíř přijde nejmíň o polovinu radosti a dost možná o prsty. Navíc tak lehká ocel by střet s hmotou normální čepele nejspíš neustála. Souboje odehrávající se na jeden sek...a elfské luky, to už je detail. Přeji všem, ať seriál ve zddraví přežijem.Zmar!
Re: Re: Serial [ODPOVĚDĚT]
Zbyšek - 19.05.2004 9:00:00
Pro všechny, komu se líbí seriál a nečetl knihy: je to asi stejný rozdíl, jako jít na finálový zápas MS v hokeji nebo jít na operu Nagano. :-)
Re: Serial [ODPOVĚDĚT]
Mirka - 13.05.2004 19:49:00
Souhlasím. Sice jsem knížky taky nečetla a určitě jsou vždycky lepší než film,o tom není pochyb, ale přesto se na to dá dívat. Možná taky proto, že už jsem celkem "přežraná" těch amerických bezchybných klaďáků z akčních báchorek, kdy po shlédnutí začátku přesně víte, co přijde nakonec. Je to něco jiného a o to je to zajímavější. Herecké obsazení taky celkem ujde. Pořád lepší sympaťák Žebrovský, než nějaký obstarožní plešatý Bruce Willis s pupkem. A nakonec fantazii se meze nekladou a proti gustu žádný dišputát!
Serial [ODPOVĚDĚT]
Eddie - 13.05.2004 11:15:00
I kdyz asi nepotesim vsechny pravoverne, me serial nadchl.Znam knihy i povidky a presto me provedeni nijak nevadi.Proste to autori tak vidi.Naopak ocenuji syrovou, mystickou atmosferu a Zaklinac uz bude pro me navzdycky mit tuto tvar.
Propadejte panice! [ODPOVĚDĚT]
Panikar - 11.05.2004 14:22:00
Vy verni, kdoz jeste sledejute tu hruzu! Dnes bude vas konec! Protoze nastupuje dil Dvatyne Melitele a to bude maso!
ps. teda nevim kde vybiraly Iolu Prvni, protoze ty bych se nedotkl ani trimetrovou tyci...
Seriál [ODPOVĚDĚT]
Gordhart - 02.05.2004 19:40:00
Bohužel, mám pocit, že seriál nic neřekne člověku, který knížky nečet a člověka, který je čet akorát naštve... :(
zaklinač [ODPOVĚDĚT]
shaila - 29.04.2004 9:40:00
Myslím,že ta pič...na,co běži na čt2 jenom zdurazňuje kvalitu nejen knížky,ale i Sapkowského jedinečnych dialogů!!!!!!!!!!!!!!
Re: Nadpis [ODPOVĚDĚT]
Eithné - 26.04.2004 22:26:00
Aha... Hm, tak to jo. Ach jo, to uz bude zitra po treti... Ja to chci aspon dokoukat, kdyz uz jsem se na to zacala divat... (I kdyz teda mezi nama, zlata knizni predloha!) :-)
Nadpis [ODPOVĚDĚT]
zuzana - 25.04.2004 0:22:00
kvůli fotbalům.Neboj,oni to daj-s timhle tempem to ale bude běžet do srpna...
Zaklínač [ODPOVĚDĚT]
Eithné - 23.04.2004 21:39:00
Lidičky, jaktože tenhle týden nebyl zaklínač a ani na příští není napsaný v programu? Netvrdím, že se mi nějak extrémně líbí, ale chtěla bych ho vidět celého...
Zaklinac-nocni mura [ODPOVĚDĚT]
al - 19.04.2004 4:02:00
Jinak se to opravdu nazvat neda.Zda se mi ze jde o aprilovy zert a ne o filmovou podobu Sapkowskeho romanu a povidek.
Konec světa [ODPOVĚDĚT]
Zbyšek - 09.04.2004 10:06:00
Divák, který nezná povídku Konec světa, musel jen třeštit oči a mohutně nechápat děj. Mně se v tomhle díle ještě (zvráceně) líbilo, že rozhovor v elfské řeči nemůžou ti ťulpasové přeložit, protože sami nevědí, co se tam říká!
Jinak spojování dvou povídek do jednoho dílu jsem už dávno čekal, protože tvůrci jistě neodolají pokušení vymyslet si na závěr pár ryze vlastních dílů. Bude to jistě skvost. Podle toho, co jsem četl o příštím pokračování, budou spojeny dokonce tři povídky (Zaklínač, Hlas rozumu a Něco víc). To bude maso!
Re: Re: Údolí květů [ODPOVĚDĚT]
Harry - 08.04.2004 15:25:00
;-D
Re: Údolí květů [ODPOVĚDĚT]
Bimbo - 08.04.2004 9:13:00
Jediná věta, která mě napadla, když jsem viděl "elfy" z údolí květů byla:
"Komančové jsou slepé vrány a Dunivý Hrom je velký lhář!"
7. díl [ODPOVĚDĚT]
Lira - 07.04.2004 20:55:00
slátanina!
:o) [ODPOVĚDĚT]
Paleček - 07.04.2004 16:29:00
Tak jsem se přeci jen nakonec na tento díl koukl, jestli je to pořád stejné. Je. :o( Ale musím říct že Dudu mně fakt pobavil, tak roztomilého pajďuláka jsem dlouho neviděl a jak se choulil v Marigoldově náručí... :o))) chi chi. Vážně dojemný, fakt. No a když došlo na scénu jak se "elfové" zuřivě vrhli na tu zeleninu tak to jsem jen valil oči nevěda mám li se chechtat nebo vypnout televizi.
Údolí květů [ODPOVĚDĚT]
Dall - 07.04.2004 10:02:00
prvních asi 10 minut jsem neviděl a geralta jsem zastihnul až ve chvíli kdy Chapelovi vyhrožuje před tím než odjede z města. A pak už děj pozvolna překlenul na údolí květů. Raději nebudu rozebírat takový prkotiny že když Dudu mění podoby ta k nebere ohled na zachování hmoty i přes to,že zrovna tohle respektuje i Sapkowski přímo v předloze. V údolí květů jsem pak měl pocit,že je to první díl kde se seriál kryje s předlohou. Trochu zamrzí že domorodci nemluví v nářečí a tak roztomilá věta o čertovi "... hrozil že jebat bude" se nekonala. Co mě ale rozladilo byli Elfové. Jak někdo v recenzi před rokem poznamenal byli to mexičtí indiáni.... A na to jak dobře měli živené koně mi jich bylo líto při tom když se rvali o jednu dýni...Taky nezkonale trapné zachování dialogu o lněném semínku a tkaní plátna ,když elfové byli oblečení do svých koberců s dírou které byly všechno jen ne vzácné tkaniny tkané elfy... No a z paní květů nevyzařovalo vůbec nic jediné čeho čeho jsem si na ní všiml bylo to roští na hlavě....
Re: Calanthe [ODPOVĚDĚT]
Gurtha - 31.03.2004 12:48:00
Včera jsem to poprvé vzdala a vynechala jsem ten dokumentární film na čt2. Stálo to za to? Tedy bylo tam něco vijímečně povedeného (jen tak náhodou) a nebo něco vijímečně blbého, v tom případě bych totiž nelenila a zítra bych to najhrála :-)) Dík
Calanthe [ODPOVĚDĚT]
Lira - 31.03.2004 10:34:00
Myškin - vypadal jak Rasputin
Duny - nápadná podoba s pološíleným Hamletem...
Hudba v seriale [ODPOVĚDĚT]
Hanzinav - 27.03.2004 17:56:00
Zdravím všechny, to prvni byl překlep, nějak mě ujel prst na myši(zlá myš), ale k věci.Hudba je tak skvělá, že bych ji dokázal složit taky.Hrůza, jak může nějakej kr...n něco takový vytvořit.Navíc se pořád dokola opakuje.Fakt si myslím, že by je měli všechny zavřit.Budu se koukat dál a doufat,že třeba nějakej ten hňup ze štábu onemocněl a na jeho místo dali někoho schopnýho. Mějte se
Hudba v seriale [ODPOVĚDĚT]
Hanzinav - 27.03.2004 17:48:00
Pekny clanek. Nemam slov !
Marigold [ODPOVĚDĚT]
Chuckie - 26.03.2004 19:30:00
Marigold je fakt čupr:-) Zvlast ten kousek dialogu, kde rika ze ho muzou povazovat za elfa :-))) Mohli si poslat do cech a Marigolda by urcite lepe vystrihl takovej Srstka nebo Pecha (herci jsou to urcite lepsi:-)
Co skutecne nechapu proc tam mermomoci tlaci nektere vedlejsi knizni dialogy slovo od slova, ale pak prijde takova blamaz jako treba zaverecny rozhovor G. s Istredem ukonceny tim srandovnim rucepodanim.
Navic proc presunuli Cikadu do jiniho dilu? Vzdyt patri do Stripku ledu (Kus ledu je asi jen blbej preklad CT). no, ikdyz...
Zlej sen [ODPOVĚDĚT]
Bimbo - 26.03.2004 14:33:00
Zřejmě pod tlakem nadšení pro Sapa jsem se rozhodl dívat se na polský seriál Zaklínač. Považuji to za svoji osobní prohru a za svoje nejblbější rozhodnutí od mého dobrovolného narukování na základní vojenskou službu. Prakticky všechno už tady bylo řečeno, jedna věc mě ale pekelně nasrala.
Vedle všech imbecilních dialogů, neslaného nemastného projevu herců, vedle zahnojeného trubadúra Marigolda, ubrečené Yen a ustrašených elfů, mě nejvíc rozhodili trpaslíci. Pokud si vzpomenete na filmové zpracování LOTRa, nebyl Gimli zdaleka dokonalý, ale John Rhys-Davies odvedl dost dobrý výkon. V polském Wiedzminovi by trpaslíci klidně mohli sekundovat Spejblovi a Hurvínkovi v jejich divadle.
Chce se mi zvracet!!
Střípek ledu [ODPOVĚDĚT]
Zbyšek - 25.03.2004 19:40:00
Mám pro vás dobrou zprávu. Herci, kteří po dobu minulých čtyř dílů připomínali svými fyzickými výkony dřevěné loutky či současného papeže, se náhle rozpohybovali a začali HRÁT! Při úvodním rozhovoru Geralta s Istreddem jsem měl dokonce pocit, že se ty dvě postavy opravdu nemají rády! Zde však, bohužel, veškeré dobré zprávy končí, protože scénárista (nebo který kretén je za děj toho filmu odpovědný) tuto povídku sabotoval vskutku dokonale.
Představte si milostný trojúhelník. Ve filmu i v literatuře tisíckrát obehrané téma. Sapkowski, jak je jeho zvykem, přesto i z tohoto klišé dokázal vykouzlit nemožné: oba soupeřící milenci se nezávisle rozhodnou řešit bezvýchodnou situaci trpnou a dojemnou sebevraždou (přestože to nakonec nevyjde), nerozhodná žena jim zachraňuje životy tím, že je raději oba opouští. Ve filmu nic takového nenajdete. Netuším proč, snad ten seriál dělal někdo, kdo Sapkowského nenávidí. Ze skutečného děje povídky do filmu prolnulo jen velice málo, skvěle vypointované zakončení okořeněné incidentem s Cikádou bylo chirurgicky uťato a nahrazeno dementní zakrnělou hlavičkou uslintaného rádoby happy-endu za doprovodu nezbytných pár mrtvol komparsistů.
A malá otázka na závěr: Neví náhodou někdo, kdy Yennefer, která je čarodějkou na velmi vysoké úrovni, provede v seriálu aspoň mrňavinkaté kouzlíčko?
seriál [ODPOVĚDĚT]
Dall - 24.03.2004 15:30:00
chápete někdo proč si dá někdo tu práci aby sprznil svými fantaziemi povídky které mají už v orignále filmový střih a použitelné dialogy a podle mého laického úsudku jsou použitelné bez úprav i jako scénáře
Re: Kus ledu [ODPOVĚDĚT]
Dall - 24.03.2004 15:27:00
Viděl jsem celej film a teď to sleduju jako seriál.Kus ledu mě zase zklamal.Zaklínačovo dětství jsem protrpěl jeho setkání pochopil jako sjednocování a zlateý drak ve mě probudil malý plamínek naděje že se to lepší. Střípek ledu je ve skutečnosti mixem lovestory a westernu s myšlenkovými pochody phila marlowa navíc prošpikovaný ftípky stupňovaným napětím a spointou nakonec. Nic z toho v seriálu nebylo. Byl tam nějakej chlap s šedivou hlavou který kdoví proč řešil nějaký osobní problém točící se kolem jeho partnerky.Z dialogů se ani nedalo poznat proč se na sebe zaklínač a kouzelník mračí,nehledě že mi nějak uteklo to jak si čarodějka nakonec vybrala třetí cestu...Poučná depresivní chvilka s pokusem o sebevraždu v temné uličce,ani roztomilé setkání face to face s největším zabijákem z okolí nehledě na závěrečné doporučení geralta istreddovi ať jde raději pověsit na opratích ... jsem z toho smutný
Nadpis [ODPOVĚDĚT]
ReptilE - 24.03.2004 15:10:00
Bohuzel jsem zacal serial sledovat az dilem s drakem. Nez budu pokracovat, upozornuji ze sem jeste necetl ani jednu povidku ci knihu o zaklinaci. Drak spnil moje ocekavani (neni zakonite zlej, vypada jak drak a ne jako vypaseny prase ktery ma nekdy vic hlav). Po shlidnuti vcerejsiho dilu sem byl trochu v rozpacich, ale asi pred dvema hodinama sem si koupil knihu Krev elfu a zacinam cist. Uvidim jak to bude vypadat dal, ale z Vasich prispevku ctu ze knihy a povidky jsou jiny. Me nadchl prave dil s drakem a proto sem se rozhodl se o to zajimat dal.
Kus ledu [ODPOVĚDĚT]
Gurtha - 24.03.2004 12:57:00
Už s toho názvu mi bylo smutno, kdyť střípek ledu je krásnej název zní tak jemně a přitom záludně...ale za to nemohli.
Co se týče tohoto dílu byl pro mě nejstravitelnější, protože a to musím přiznat tuhle povídku...přímo nemusím. Takže mi moc nevadilo měnění děje atd. Jediný co mě do teď bolí je citlivá Yennefer, čarodějky přece nepláčou!!
Re: Geralt [ODPOVĚDĚT]
Gurtha - 24.03.2004 12:53:00
No upřímě řečeno nad tím jsem se pozastavovala už v knize... Všude se mluví jak je málomluvnej a tak ...a pak když na něj Yennefer v Posledním přání sešle kouzlo říká:”Bylo mi jasné, že přímo vržené kouzlo budeš umět odrazit,” vysvětlovala Yennefer. ”Věděla jsem taky, že dřív než se do něčeho pustíš, budeš se mi snažit zaimponovat svou výřečností. A tak jsi žvanil, zatímco nad tebou vznesené zakletí pozvolna účinkovalo a lámalo tvou vůli. Ted už můžeš jenom žvanit, nic víc. Ani imponovat mi nemusíš, vím, že jsi dobrý řečník. Další námaha v tomto směru by výsledný dojem jen pokazila.”
Bude na VHS či DVD [ODPOVĚDĚT]
Tomáš - 24.03.2004 11:17:00
Nemá tu náhodou někdo z Vás informace o tom, jestli se nechystá vydání tohoto seriálu na VHS nebo DVD?
Zaklinac [ODPOVĚDĚT]
Shatterhand - 24.03.2004 8:14:00
No bol som v lete 2002 v Nemecku stretol som sa s Poliakmi, a ti mi k tomuto serialu jasne povedali slovo gýč.
Zaujala ma cast 4, ta o tom drakovi... Cital som ju, co ma sklamali boli masky trpazlikov, a hlavne rytier Dorragay...Ved ten chlapec mal plechy zo starej skodovky, miesto dostojnej rytierskej zbroje...
Zaklinac [ODPOVĚDĚT]
Shatterhand - 24.03.2004 8:05:00
Pekny clanek. Nemam slov !
Geralt [ODPOVĚDĚT]
Valkyra - 23.03.2004 16:54:00
Teda nezdá se vám,že ten Geralt je moc užvaněný? Měl by být takový tajemný a zdrženlivější. Mno nevím...Mě to tak alespoň připadá...
Re: Nadpis [ODPOVĚDĚT]
Harry - 22.03.2004 14:31:00
http://harry.crolink.cz/sapkowski.htm
Nadpis [ODPOVĚDĚT]
Morannon - 22.03.2004 10:30:00
Zatím jsem se dívala na všechny díly, ale nějak mě to neoslovilo... po pravdě je to příšerné... ale potřebuju zjistit, jak je to s knížkama povídek o zaklínačovi: jsou dvě, nebo tři? Pořád se nemůžu dopočítat!
KOUKEJTE SE NA TO [ODPOVĚDĚT]
Paleček - 21.03.2004 22:16:00
Ani mně nenapadne. :o)))) Včera mi vyprávěli třetí a čtvrtý díl. A já mám jen jedny nervy. :o)))
Krev a Drak [ODPOVĚDĚT]
Dair el - 20.03.2004 19:06:00
Tak predevcirem vecer sem si konecne koupil Krev elfů a včera jsem ji mel doctenou.je to fakt squela knizka,jen na jedno sem neprisel:to sikanovani Geralta od preceptoru (druhej dil serialu)bylo vymysleny scenaristama,nebo to napsal Sapkowski?v knize ani v povídkách jsem na nic takového nenarazil.Tak prosim answer!
Jo a ta epizoda Drak.Dost se mi libila,ale od povidky se trosku lisila (spatne vykresleni yennefer,zoldaku i trpaslika,Yarpen byl prece vicemene kladas!)Jednu postavu taky uplne vypustili,ale budiz.Tenhle dil byl zatim asi nejlepsi a nejblize k predloze,zvlast ty dialogi byli takrka doslovne.Jedine Marigold me sklamal,ma to byt vysoky a pohledny cizinec a ne takovej malej ovar.No,ale nikdo neni dokonaly (ale Marigold by mozna mel :-)))
Zvlast vtipne pak pusobila scena,kdy vylezl z te ochcane boudy se slovy : ,,Jsem Marigold,básník a bard.Děvčata mě nazývají nedostižným." = k smichu blbost,to by mohl rit max.knizni marigold.
Tak to je vse,vsichni se mejte a KOUKEJTE SE NA TO!!!
Nadpis [ODPOVĚDĚT]
dana - 19.03.2004 15:42:00
jo,Yenefer byla přeci od začátku do konce v hovoru vyloženě nepříjemná,ne takováhle fňukna.
Drak [ODPOVĚDĚT]
Harry - 19.03.2004 11:56:00
Hranice moznosti patri mezi moje nejoblibenejsi povidky, takze epizoda drak je slusnym zklamanim. Ale to jsem napsal uz v recenzi filmu. Dialogy nedotazene, trpaslici hrozni, kouzleni Yen zadne :(
Jedine Borch a Zerrikanky. Ta povidka ma pritom tak obrovsky potencial...
Re: Taky jedna kritika [ODPOVĚDĚT]
Gurtha - 18.03.2004 9:53:00
Už jsem se zžila s tím že herci nevipadají jak bych chtěla, chápu že to není lehké. Ale to co říkají, bože, je fakt že to jsou věty z povídek, někdy až moc přesné, ale v tý knížce je krásnej popis, napětí očekávání, tady nic. Jedna replika míjí druhou vše stejným tónem. Kdyby to alespoň bylo s titulky v polštině to nezní tak špatně, jak vím z filmu.
Krom to mi z Geralta a marigolda nedělejte Dorewaje (já na jména nemám paměť). A aby Yen Geraltovy při měsíčku vysvětlovala že jejich vztah není možný? Ježiš mankote,tohle si tak vykládaj? : "Jestli se mě jen dotkneš bastarde, propálím ti oči!"
SUPER [ODPOVĚDĚT]
android - 17.03.2004 23:25:00
Ten seriál o zaklínači je skvělej!!! Ty díly co zatím běžely byly úžasné - fakt klasa! Konečně kvalita pro inteligentního diváka. Atmosféra naprosto báječná!
Taky jedna kritika [ODPOVĚDĚT]
Angelus - 17.03.2004 22:59:00
Hltám Geraltovy příběhy opakovaně několik let a na seriál jsem se těšil. Po prvních dvou dílech jsem to už hodlal vzdát: Na co proboha jsou zaklínačům cirkusové triky na koních? Navíc ty rádoby duchaplné řeči o poslání a morálním kodexu...A když jsem ve druhém díle zjistil, že existuje také škola zaklínaček(a já hlupák si myslel, že jedinou zaklínačkou byla Ciri), málem jsem smíchy spadl z křesla.K obsazení: Myslím si že Zebrowski není zas až tak špatná volba, sice si říkám, jestli chodí tak zeširoka proto, že má vodní kýlu, nebo proto, že je jen opruzený ze sedla. Yen mé představy splňuje téměř do puntíku. Havraní vlasy v neposlušných loknách, oči (a nejen ty :-))uhrančivé. Největším zklamáním pro mne byl Marigold.Odulý opilecký obličej, prasečí očka....To má být ten hezoun, kterému málokterá odolala?? A teda za trpaslíky bych se přimlouval o něco přece jen "tolkienovštější". V seriálu bych uvítal jinak pojaté šermířské scény. Kupříkladu ta s Levecquem docela zamrzela. Podle Sapkowského popisu to byl nádherný boj. Ale ze souboje bylo akorát vidět v oddělených záběrech dva chlapy mávající železy. Vím, že efekty jsou drahé, ale šermířská scéna by ochuzená být nemusela. A ke Geraltově stylu?? Aikido vypadá zvenčí sice pomalu, ale jakmile je člověk tím, kterým je házeno najednou zjišťuje skutečnou rychlost. Proč by zaklínači nemohli takovýchto výhod, kdy se protivník porazí v podstatě sám, využít?? Ale, jestli jsem dobře četl(a já si myslím, že ano) tak Sap používá při popisu soubojů "hantýrku" italské šermířské školy(zaútočil ošklivou kvartou z dexteru...) Nikde jsem tam nečetl nic typu: Geralt zaujal waki kamae a když XY zaútočil, mistrovským jokomen jej poslal do síní předků....Ale dosti bylo kritiky. Na seriál se určitě budu dívat dál a budu se u něj smát i plakat. A doufám, že se tvůrci budou držet předlohy aspoň do té míry jako v příběhu Drak.
Nadpis [ODPOVĚDĚT]
| | |